Po sieciach społecznościowych rozchodzi się film w którym młoda kobieta codziennie robi sobie zdjęcie typu „selfie”. Widać na nim, że z czasem wygląda na coraz bardziej poobijaną i coraz bardziej przerażoną. Przekaz mocny i trafny – z jedną tylko uwagą – to jest reklama, nie „prawdziwe” zdjęcia.
Tzn. nie są to zdjęcia „prawdziwe”; w sensie dokumentalne. W filmie widzimy fotografie stylizowane, na których ślady po obrażeniach zrealizowane zostały za pomocą bardzo wiarygodnej charakteryzacji. Timelapse “One photo a day in the worst year of my life” dobrze imituje fotoreportaż, być może właśnie dlatego dotychczas na serwisie YouTube obejrzało go już prawie 9 mln ludzi.
Mamy więc mocną, trafną, viralową kampanię społeczną zrealizowaną przez Saatchi & Saatchi Belgrad. Trzeba dodać: kampanię, która skutecznie zwraca uwagę na przemoc domową wobec kobiet.. Trzeba dodać: kampanię, która skutecznie zwraca uwagę na przemoc domową wobec kobiet.
Źródło: NIPO.PL