Całkowicie przypadkiem trafiłem dziś do Łodzi, do Manufaktury, gdzie akurat odbywał się tytułowy Manufaktura Car Show 2013. Efekt to nieplanowane zdjęcia ciekawie tuningowanych autek; momentami naprawdę pomysłowo i z jajem zmodyfikowanych.
Slideshow:
[showtime width=580 heigh=300]
Więcej od organizatorów:
Wojna Północ-Południe to największy w Europie cykl zawodów tuningowych. Już szósty rok z rzędu sędziowie WPP wybierać będą najlepiej zmodyfikowany stylistycznie samochód w Polsce. W tym sezonie samochody startują w następujących kategoriach głównych:
Fresh Start Euro – klasa dla projektów debiutujących w zawodach WPP. Samochody muszą pochodzić z krajów europejskich. Jeżeli projekt jest bardzo mocny i kompleksowy, sędziowi mogą przesunąć go do pozostałych klas.
Fresh Start World – klasa dla projektów debiutujących w zawodach WPP. Samochody muszą pochodzić spoza Europy. Jeżeli projekt jest bardzo mocny i kompleksowy, sędziowie mogą przesunąć go do pozostałych klas.
G-Style – klasa dla samochodów zmodyfikowanych w stylu niemieckim. Nisko, szeroko i gładko to główne przymiotniki opisujące projekty rywalizujące w tej grupie. Dopuszcza się start w tej klasie samochodów spoza grupy VAG, jeśli wpisują się w ideę G-Style’u.
Street – klasa dla samochodów zmodyfikowanych w stylu uliczno-torowym. Mniejszą uwagę zwracamy na modyfikacje stylistyczne i stan karoserii, skupiając się na modach mechanicznych. W klasie mogą startować samochody pochodzące z całego świata.
Show&Shine – śmietanka WPP. Top topów, najbardziej kompleksowo zmodyfikowane projekty. Tutaj liczy się wszystko, a żeby wygrać, każdy z elementów musi prezentować najwyższy poziom.
Freestyle – klasa dla samochodów, które ciężko zakwalifikować do jakiejkolwiek innej grupy. Nie będziemy w niej przyznawać miejsc 1-2-3, a TOP3 każdej eliminacji.
Oraz w następujących podkategoriach:
Fitment – najlepsze spasowanie koła z błotnikiem. Nie ma znaczenia, czy projekt oparty jest o zawieszenie gwintowane czy AirRide. Liczy się stance! I oczywiście dobra, nietuzinkowa felga.
Interior – najlepiej prezentujące się wnętrze. Skupiamy się wyłącznie na kabinie pasażerskiej, nie zaglądając do bagażnika czy pod maskę. Skóry i złota, czy kubły i rollbary? Każdy ma szansę!
Car Audio design – najlepiej prezentujący się system audio w samochodzie. Skupiamy się na zabudowie bagażnika oraz zabudowie przedziału pasażerskiego, jak również na komponentach użytych do budowy systemu.
Performance look – nawet najdalej posunięte zmiany mechaniczne powinny dobrze wyglądać. Jest to kategoria dla projektów posiadających kompleksowe zmiany mechaniczne, podlane odpowiednią dawką dobrego wyglądu.