Za oknami noc i błyskająca światłami Warszawa. Na ostatnim piętrze Zebra Tower odbywa się Trendlounge XXI; trudne do opisania spotkanie ludzi biznesu, polityki, nauki, kultury oraz mediów.
Trendlongue XXI to projekt, który tworzy ponadbranżowy networking; kreuje miejsce kompletnie nieprzewidywalnych dyskusji, które najczęściej łączą dwa wątki: przyszłość i globalne trendy, możliwe do wykorzystania w biznesie. Dokumentacja foto spotkania została zrealizowana na zlecenie Unique Ideas.
Warszawa, Zebra Tower, 2013
Foto: Tomek Banasik
Slideshow:
[showtime width=798 heigh=600]
Informacja organizatora:
TRENDLOUNGE. XXI to ekskluzywny i interdyscyplinarny klub liderów przyszłości oraz laboratorium nowych trendów w biznesie, wśród konsumentów i społeczeństwa, które pojawiły się w ostatnich latach i które będą miały istotny wpływ na nasze działania i myśli.
Tematem konferencji jest DESIGN OF BUSINESS. Keynote Speech: Prof. Ulrich Weinberg, Head of the Hasso Plattner Institut – School of Design Thinking. Open Horizons: Konrad Jerin, redaktor naczelny F5 TREND BOOK. Komentarze: MODELE BIZNESOWE: Tomasz Rudolf, Innovatika Sp. z o.o., ECONOMY XXI: Prof. Krzysztof Rybiński, LEADERSHIP: dr Joanna Heidtman, POLITYKA: Zbigniew Pisarski, Fundacja im. K. Pułaskiego, DESIGN: Janusz Kaniewski. Podsumowanie: Jacek Aleksandrowicz, Polska Przedsiębiorcza. Moderacja wieczoru: Robert Majkut, ROBERT MAJKUT DESIGN